Retourbeleid

ANNULEREN
Bestellingen die nog niet zijn betaald, hoef je niet te annuleren. Heb je een bestelling geplaatst en betaald en wil je deze annuleren dan moet je direct met onze helpdesk bellen: 0251342008, en hopelijk kunnen we je order nog annuleren. Wij werken met een fulfillment center samen die onze orders inpakt en verwerkt. Zodra je betaald hebt, zetten wij je bestelling door naar hun en zij gaan deze zsm verwerken. Het kan dus zijn dat zij na 5 minuten al je bestelling gaan verwerken. Dan kan je bestelling niet meer geannuleerd worden.

Als je je bestelling retour wilt sturen, zullen we het volledige aankoopbedrag, na goede ontvangst van de retourzending, volledig terugstorten. Je kunt dit bedrag uiteraard ook voor een nieuwe order gebruiken. Onze Customer Service kan in dat geval een creditfactuur voor je aanmaken. De gemaakte verzendkosten krijg je eveneens van ons terug (alleen als je de bestelling aan de deur weigert en ongeopend weer laat meenemen door de bezorger).

KAPOT
We doen altijd onze uiterste best om de kwaliteit van onze producten te waarborgen en deze goed te verpakken en op te sturen. Mocht je desondanks gebroken of beschadigde producten hebben ontvangen, dan hanteren wij een "niet goed, geld terug" garantie. Je ontvangt dan het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug. Neem hiervoor direct contact op met onze klantenservice.

AFKOELPERIODE
Je hebt het recht je bestelling tot 60 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

KLACHTENREGELING
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info @ Mijnbaard.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Maar wees gerust, we komen er altijd samen uit. We zullen nooit een baardbroeder in de kou laten staan.

VOORWAARDEN RETOURZENDING
- Alle producten dienen ongebruikt, compleet, schoon en onbeschadigd te zijn om in aanmerking te komen voor een retourzending.
- Het liefst ontvangen wij het product dat je terug wilt sturen zoveel mogelijk retour in de originele, onbeschadigde verpakking.
- Zorg ervoor dat je breekbare producten goed inpakt: wij kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor de retourzending en de staat waarin wij de producten ontvangen.
- Frankeer je retourzending voldoende. Ongefrankeerde stukken kunnen wij helaas niet aannemen.

RETOURADRES België
We hebben geen retouradres in België. Maak je gebruik van de afkoelperiode dan betaal je zelf de kosten die je hebt gemaakt om het pakje naar ons terug te sturen.

Bij een retourzending van kapotte of beschadigde producten betaalt mijnbaard.be de retourkosten.

RETOURADRES Nederland
MijnBaard.nl
Heemstederweg 14A1
1902 RP
Castricum
Nederland