Retourbeleid

ANNULEREN
Bestellingen die nog niet zijn betaald, hoef je niet te annuleren. Is je bestelling al betaald en wil je deze annuleren? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. Onze bestellingen worden verwerkt door een Verzendcentrum en zodra zij deze bestelling in behandeling hebben genomen, kunnen we deze bestelling NIET meer annuleren. In de regel wordt een bestelling die tussen 08:00 en 22:00 uur doorgezet wordt naar ons verzendcentrum binnen 30 minuten in behandeling genomen. Het is dus belangrijk om direct na het plaatsen van je bestelling contact met ons op te nemen. Echter wij zijn maar tot 17:00 uur bereikbaar per telefoon, dus tot die tijd kunnen we een bestelling voor je annuleren. Hierna niet meer en zal dus de bestelling worden verzonden. Het is dus belangrijk om je bestelling goed te controleren alvorens je deze definitief maakt.

Ben je te laat met annuleren en is je bestelling al verzonden? Dan kun je het pakket bij bezorging weigeren. Indien je al hebt betaald voor je order, zullen we het volledige aankoopbedrag, na goede ontvangst van de retourzending, volledig terugstorten. Je kunt dit bedrag uiteraard ook voor een nieuwe order gebruiken. Onze Customer Service kan in dat geval een creditfactuur voor je aanmaken.

KAPOT
We doen altijd onze uiterste best om de kwaliteit van onze producten te waarborgen en deze goed te verpakken en op te sturen. Mocht je desondanks gebroken of beschadigde producten hebben ontvangen, dan hanteren wij een "niet goed, geld terug" garantie. Je ontvangt dan het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug. Neem hiervoor direct contact op met onze klantenservice.

AFKOELPERIODE
Indien je niet tevreden bent met een of meerdere van onze producten dan kun je deze zonder opgaaf van reden aan ons retourneren. Dat kan tot en met 60 dagen na ontvangst van je bestelling.

LET OP: neem altijd eerst contact op met onze Customer Service als je iets retour wilt sturen!

VOORWAARDEN RETOURZENDING
- Alle producten dienen ongebruikt, compleet, schoon en onbeschadigd te zijn om in aanmerking te komen voor een retourzending.
- Het liefst ontvangen wij het product dat je terug wilt sturen zoveel mogelijk retour in de originele, onbeschadigde verpakking.
- Zorg ervoor dat je breekbare producten goed inpakt: wij kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor de retourzending en de staat waarin wij de producten ontvangen.
- Frankeer je retourzending voldoende. Ongefrankeerde stukken kunnen wij helaas niet aannemen.

KOSTEN RETOURZENDING
Maak je gebruik van de afkoelperiode dan betaal je zelf de kosten die je hebt gemaakt om het pakje naar ons terug te sturen. Bij een retourzending van kapotte of beschadigde producten betaalt MijnBaard deze kosten.