SALE!
€ 18,00
€ 14,95
€ 20,00
€ 20,00
€ 20,00
(1)
€ 19,95
€ 20,00
€ 29,00
€ 12,00
€ 20,00
€ 20,00
€ 24,00
€ 30,00
€ 29,00
€ 32,00
€ 28,00
€ 18,00
SALE!
€ 24,00
€ 19,00
€ 18,00
SALE!
€ 18,00
€ 14,95

Recipe For Men

Recept voor mannen is opgericht door jongens met een voorliefde voor de skipistes en een actieve levensstijl. Jesper Rönnbäck (een voormalig lid van het Zweedse Olympische Freestyle-team), Jesper Matsch en Mikael Snabb ontwikkelden hun vriendschap en zakelijke samenwerking door middel van sport tijdens hun studie. Hoewel het geen typisch gespreksonderwerp was, ontstond het idee van huidverzorging voor mannen uit noodzaak. Skiën op de meeste plaatsen is meestal al moeilijk genoeg met de koude, droge en winderige lucht. De berggebieden van Noord-Zweden zijn echter alleen maar erger omdat ze enkele van de meest barre klimaten ter wereld hebben! Ontelbare uren skiën en zweten waren een ramp voor de huidverzorging - hun huid was ernstig uitgedroogd, gebarsten en had alle elasticiteit verloren... een recept voor pijn en rampspoed.
Jarenlang discussiëren over het idee werd eindelijk werkelijkheid. Vastbesloten om het probleem op te lossen, hebben Rönnbäck, Matsch en Snabb in 2003 eindelijk hun fulltime baan opgezegd om Recept voor mannen tot leven te brengen. Wat begon als een leuk idee, was nu de reis om de beste huidverzorging voor mannen te creëren. De jongens hadden een visie om te integreren waar Zweden bekend om stond: het ontwerp en de schoonheid. Wat nog belangrijker was, ze wisten dat de producten echt effectief moesten zijn. Als er een kans was dat het product zou slagen, moesten jongens het verschil zien en voelen.

Het doel werd om effectieve producten te formuleren met hoge concentraties actieve ingrediënten, zachte texturen en subtiele geuren. Na bijna drie jaar het recept te hebben geperfectioneerd, werd Recipe for men in 2004 gelanceerd met zijn kenmerkende rode en Scandinavische ontwerp dat we vandaag de dag nog steeds hebben. Na veel pers en verschillende onderscheidingen te hebben ontvangen, is het een topmerk voor heren in Zweden geworden en is het nu verkrijgbaar in meer dan 25 landen.